what is coronavirus? details in Urdu…

Image result for what is corona virus in urdu

کورونا وائرس کیا ہے؟


ڈبلیو ایچ او کے مطابق ، کورون وائرس وائرسوں کا ایک خاندان ہے جو عام سردی سے لے کر زیادہ شدید بیماریوں جیسے شدید شدید سانس لینے سنڈروم (سارس) اور مشرق وسطیٰ کے تنفس کے سنڈروم (میرس) تک کی بیماریوں کا سبب بنتا ہے۔

یہ وائرس اصل میں جانوروں اور لوگوں کے مابین پھیلائے گئے تھے۔ مثال کے طور پر ، سارس کو بلیوں کی بلیوں سے انسانوں میں منتقل کیا گیا جبکہ میرس اونٹ کی ایک قسم سے انسانوں میں منتقل ہوگئی۔

متعدد مشہور کورونا وائرس جانوروں میں گردش کر رہے ہیں جو ابھی تک انسانوں کو متاثر نہیں ہوئے ہیں۔

کوروناویرس نام لاطینی لفظ کورونا سے آیا ہے ، جس کا مطلب ہے تاج یا ہالہ۔ الیکٹران خوردبین کے تحت ، وائرس کی شبیہہ شمسی کورونا کی طرح دکھائی دیتی ہے۔

ناول کاروناویرس ، جن کی شناخت چینی حکام نے 7 جنوری کو کی تھی اور جس کا نام COVID-19 رکھا گیا ہے ، یہ ایک نیا تناؤ ہے جس کی شناخت انسانوں میں پہلے نہیں کی گئی تھی۔ اس کے بارے میں بہت کم معلوم ہے ، حالانکہ انسان سے انسان میں منتقل ہونے کی تصدیق ہوچکی ہے۔

علامات کیا ہیں؟


ڈبلیو ایچ او کے مطابق ، انفیکشن کی علامات میں بخار ، کھانسی ، سانس کی قلت اور سانس لینے میں دشواری شامل ہیں۔

زیادہ سنگین معاملات میں ، یہ نمونیا ، ایک سے زیادہ اعضاء کی ناکامی اور یہاں تک کہ موت کا سبب بن سکتا ہے۔

انکیوبیشن مدت کے موجودہ اندازوں – انفیکشن اور علامات کے آغاز کے درمیان وقت کی مقدار – ایک سے 14 دن تک ہوتی ہے۔ زیادہ تر متاثرہ افراد پانچ سے چھ دن میں علامات ظاہر کرتے ہیں۔

تاہم ، متاثرہ مریض بھی اسیمپوٹومیٹک ہو سکتے ہیں ، یعنی ان کے سسٹم میں وائرس ہونے کے باوجود وہ کوئی علامت ظاہر نہیں کرتے ہیں۔

Coronavirus

source of this artical Aljzeera

Spread the love

One thought on “what is coronavirus? details in Urdu…

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Solve : *
13 × 2 =