Sooryavanshi Latest Hd Movie

Sooryavanshi

طویل انتظار کے بعد ، کترینہ کیف اور اکشے کمار کی فلم ‘سوریاونشی’ کا ٹریلر بالآخر آؤٹ ہوچکا ہے اور شائقین اس پر حیرت زدہ ہیں۔ فلم کے آس پاس پہلے سے موجود زبردست ہائپ کے ساتھ ہی ، چار منٹ پندرہ سیکنڈ کے ٹریلر نے ہمیں ہنوما دیا کیونکہ رنویر سنگھ اور اجے دیوگن نے مسالہ پولیس ڈرامے میں اضافی کارٹون شامل کیا۔

اکیس فلمساز ، روہت شیٹی نے بھی کارروائی کے معاملے میں بار کو اگلی سطح تک بڑھا دیا ہے ، کیوں کہ ہمیں فلم کے عروج پر ڈھلنے والے آوارا اداکاروں کی ایک جھلک ملتی ہے۔ ایکشن سے لے کر مزاح اور خاندانی ڈرامے تک ، یہاں ٹریلر کی کچھ جھلکیاں ہیں جنہوں نے ہماری توجہ حاصل کی۔

اجے دیوگن کو سنگم کے طور پر اور رنویر سنگھ کو سمبا کے طور پر اپنے پولیس کائنات میں متعارف کروانے کے بعد ، روہت شیٹی نے اکشے کمار کے اضافے کے ساتھ اپنی پولیس کی دنیا کو اگلی سطح پر لے جایا ہے۔ بالی ووڈ کے خلادی کا پہلا انٹری سین ، جو ہیلی کاپٹر سے نکلتا ہے ، ہمیں یقینی طور پر گوز بپس دے گا۔ فلم میں ڈی سی پی ویر سوریاونشی کا کردار ادا کرنے والے اکشے نے اپنی آن اسکرین نظر کو سخاوت سے نکالا ہے۔

Sooryavanshi

کترینہ کیف اور اکشے کمار کافی عرصے بعد سلور اسکرین پر ایک ساتھ واپس آئے ہیں۔ جوڑی جو ماضی میں اپنی ناقص کیمسٹری کے ساتھ سیلولائڈ کو بھڑکا رہی ہے ایک بار پھر اپنا جادو بُنانے کے منتظر ہیں۔ ٹریلر میں ان کی شادی شدہ زندگی کی جھلک اور ایک رومانٹک ٹریک بھی دیا گیا ہے جس میں کترینہ کو موٹر سائیکل کے فیول ٹینک پر بیٹھے ہوئے دکھایا گیا تھا جبکہ اکشے اس پر سوار تھے۔

Image result for Sooryavanshi

جہاں اکشے ٹریلر میں اپنی اداکاری سے سامعین کو متاثر کرنے میں کامیاب رہے ، یہ رنویر سنگھ اور اجے دیوگن کی متاثر کن انٹری تھی جس نے انٹرنیٹ پر کامیابی حاصل کی۔ جب کہ رنویر-اجے بالترتیب سمبا اور سنگھ مین کے اپنے کرداروں کے عناصر میں شامل ہیں ، وہ دہشت گردی کے خلاف جنگ میں سوریاوشی کے ساتھ ہاتھ ملا رہے ہیں۔ نہ صرف یہ بلکہ ‘سوریاوانشی’ کا ٹریلر ایک اعلی نوٹ پر اختتام پزیر ہورہا ہے جس سے سامعین مزید ڈھونڈنے کے خواہاں ہیں کیونکہ ٹریڈ مارک سنگھم لاحق ہے۔

Image result for Sooryavanshi

روہت شیٹی جیکی شرف ، گلشن گروور ، ابھیمانیو سنگھ ، سکندر کھیر اور نیکتین دھیر جیسی صلاحیتوں کو روکنے میں کامیاب ہوگئے ، جنہوں نے بھی چار منٹ پندرہ سیکنڈ کے ٹریلر میں اپنی نمایاں کارکردگی سے ہمیں اپنی نشستوں کے کنارے چھوڑ دیا۔ اککا فلمساز نے یہ یقینی بنایا ہے کہ وہ غلطی کی کوئی گنجائش نہیں چھوڑتا ہے۔ جاوید جعفری بھی ٹریلر میں اپنی موجودگی کا احساس دلانے میں کامیاب ہوگئے ہیں کیونکہ وہ سوریاوشی کے سرپرست کے کردار پر مضمون لکھتے ہیں۔

Image result for katrina kaif photo

سلور اسکرین پر دم توڑنے والی ایکشن تسلسل کی فراہمی کے مقام کے ساتھ ، روہت شیٹی نے ایک بار پھر اپنی کاروں کو اڑانے اور بجلی سے بھرے اسٹنٹس کے ٹریڈ مارک ایکشن سے سب کو متاثر کیا۔ ایک مضبوط داستان کے علاوہ ، ٹریلر میں اعلی اوکٹین جنگی مناظر بھی شامل ہیں جو آپ کو اپنی نشستوں کے کنارے پر لے جا سکتے ہیں۔ اکشے ، رنویر اور اجے کائیکمیکس سین طویل عرصے سے اس قصبے کا چرچا رہا ہے اور ٹریلر میں اس کی جھلک نے ناظرین کی دلچسپی کو ہی متاثر کیا ہے۔

Spread the love

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Solve : *
3 + 19 =