Champion 2 2020 Bollywood Movies


امین سورانی نے پروڈیوس کیا
رنجیو ورما کی تحریر ، نیتو ورما
اداکاری: جوہی چاولا ، شبانہ اعظمی ، جیکی شرف ، زرینہ وہاب ، ڈیویا دتہ ، اوپسانہ سنگھ
سندش شینڈیلیا کی موسیقی
سنیما گرافی: بابا اعظمی
سنتوش منڈل نے ترمیم کیا
خلاصہ:
یہ فلم دو اساتذہ ودیا (شبانہ اعظمی) اور جیوتی (جوہی چاولا) کے جذباتی سفر کے گرد گھوم رہی ہے جو ممبئی میں قائم ایک ہائی اسکول میں خدمات انجام دے رہی ہیں۔ تعلیم کے ساتھ ان کا شوق اور محبت انھیں اپنے طالب علموں کے ساتھ پابند کرتی ہے۔ ان کی تسکین اچھesی جماعت ہے اور اخلاقی اقدار جن کی وہ طلبہ کو فراہمی کے لئے کوشش کرتے ہیں۔ تاہم ، واقعات کے بدلے میں ایک بدکار عورت ، کامنی گپتا (ڈیوہ دتہ) کو پرنسپل مقرر کیا گیا ، اس طرح انتظامیہ کی تقدیر بدل گئی۔
ودیا اس میلے میں گھماؤ ڈالنے والے تعلیمی ادارے میں عملے کے ایک سینئر ممبروں میں سے ایک ہے ، جس نے ابھی تک پرنسپل انڈو شاستری (زرینہ وہاب) کے قابل ہاتھوں میں آسانی سے کام کیا ہے۔ نئے پرنسپل کی تقرری کے ساتھ ہی سب کچھ بدل جاتا ہے۔ اساتذہ کو اس وقت ناگوار حیرت کا سامنا کرنا پڑتا ہے جب مقبول اور قابل خیال اندو کی جگہ مہتواکانکشی اور کٹے گلے والے کامینی نے لے لی ہے ، جو اس متوسط ​​طبقے کے اسکول کو آگے بڑھانے کے خواہاں ہیں۔ اساتذہ کی کرسیاں کلاس رومس سے ہٹادی گئیں ، چائے اب مفت نہیں ملتی ہے اور مضامین جکڑے جاتے ہیں ، مثال کے طور پر ، اب زیادہ وزن والے ہندی استاد کو اسکول کی پوری حرکات خراب کرنے کی جسمانی oتربیت سونپی جاتی ہے۔
اچ اور غیر منصفانہ برخاستگی کے بعد دل کا دورہ پڑنے والے اچھے دل والے ودیا کے لئے یہ سب کچھ بہت زیادہ ہے۔ یکجہتی کے ساتھ ، اس کی دوست اور ساتھی جیوتی نے انمول (آریہ ببر) کی سربراہی میں کامینی اور غلط راہ راست بورڈ آف ٹرسٹیوں سے مقابلہ کرنے کا فیصلہ کیا ہے۔ اس میں ناظرین کو یہ یاد دلانے کے ل a ایک ٹی وی چینل کا استعمال ایک پلیٹ فارم کے طور پر ہے کہ اساتذہ کو مدد ، شناخت اور زیادہ تنخواہ کی ضرورت ہے۔
اس ڈرامے کی بازیافت ودیا اور جیوتی نے 5 کروڑوں روپے جیتنے کے لئے ایک کون کون چاہتا ہے ایک ارب پتی طرز کا کوئز لیا۔ تجارت بند یہ ہے کہ اگر وہ ہار جاتے ہیں تو انہیں اپنا خاتمہ قبول کرنا پڑے

Spread the love

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Solve : *
9 + 22 =